pagina-banner

Istruzioni per l'installazione di valvola a sfera in ottone

A stallazione hè assai impurtante per a funzione di valvule di sfera d'ottone, a stallazione impropria pò causà danni à i valvule è disfunzioni di u sistema di cuntrollu di fluidu, Eccu l'istruzzioni per l'installazione di Valve di sfera d'ottone.

Linee guida generale

♦ Assicurà chì e valvule per esse aduprate sò adattate per e cundizioni di a stallazione (u tipu di fluidu, pressione è temperatura).

♦ Assicuratevi d'avè abbastanza valvole per pudè isolà e rùbbriche di piping è l'equipaggiu appropritatu per mantenimentu è riparazione.

♦ Assicurà chì i valves da esse stallati sò di forza curretta per pudè sustene a capacità di u so usu.

 A stallazione di tutti i circuiti deve assicurà chì a so funzione pò esse verificata automaticamente nantu à una basa regulare (almenu duie volte à l'annu).    

Installazione di valvola a sfera in ottone FF

s5004

Installazione di valvola a sfera in ottone FM

VALVE A SFERA-S5006
Istruzzioni di stallazione

11

 Prima di installà e valve, pulite è sguassate ogni ughjettu da i tubi(in particulare pezzi di sigillatura è di metallu), chì puderanu obstruct è bluccà e valve.

 

 S'assurer que les deux tuyaux de raccordement de chaque côté de la valve (en amont et en aval) soient alignés (s'ils ne le sont pas, les valves peuvent ne pas fonctionner correctement).

 

 Assicuratevi chì e duie rùbbriche di a pipa (upstream è downstream) currispondenu, l'unità di valvula ùn assorbe micca alcuna lacuna.Qualchese distorsioni in i tubi pò influenzà a stretta di a cunnessione, u travagliu di a valvula è pò ancu causà una rupture.

1213

♦ Per esse sicuru, mette u kit in pusizioni per assicurà chì l'assemblea funziona.

 

♦ Prima di principià u raccordamentu, assicuratevi chì i filamenti è i tapping sò puliti.

 Se e rùbbriche di piping ùn anu micca u so supportu finali in u locu, anu da esse riparati temporaneamente.Questu hè per evità una tensione innecessaria nantu à a valvula.

 

♦ E lunghezze teoriche date da ISO/R7 per u tapping sò tipicamente più longu di ciò chì hè necessariu, a lunghezza di u filu deve esse limitata,usu cinta PTFE per assicurà a strettezza di a fissazione, èverificate chì a fine di u tubu ùn pressa micca ghjustu finu à a testa di u filu.

♦ Posizionate i clips di pipa da i dui lati di a valvula.

 

♦ Sè muntatu nantu à un aria condizionata cù tubi PER è manni, hè necessariu di sustene i tubi è i manichi cù a fissazione per evità a tensione nantu à a valvula.

 

♦ Quandu vittite a valvula, assicuratevi di rotà solu da u latu avvitatu da u latu 6.Aduprate una chiave aperta o una chiave regulable è micca una chjave di scimmia.

 

 Ùn aduprate mai una morsa per stringhje i fissaggi di a valvula.

 

 

♦ Ùn stringe micca a valvula.Ùn bluccà micca cù alcuna estensione perchè pò causà una rupture o debilitamentu di a carcassa.

 

♦ In generale, per tutte e valvole aduprate in l'edificazioni è u riscaldamentu, ùn stringhje micca sopra un torque di 30 Nm.

 

I cunsiglii è l'istruzzioni di assemblea sopra ùn sò micca conformi à alcuna garanzia.L'infurmazione hè datu in generale.Indica ciò chì ùn deve micca è deve esse fattu.Hè furnitu per assicurà a sicurità di u persunale è l'affidabilità di e valvole.L'istruzzioni in grassu deve esse seguitu.


Tempu di post: 26-mar-2020