banner di pagina

Tipi di valvole

Opera d'arte: Ottu tipi cumuni di valvole, assai simplificati. Chjave di culore: a parte grisgia hè u tubu attraversu u quale scorri u fluidu; a parte rossa hè a valvula è a so maniglia o cuntrollu; e frecce turchine mostranu cumu si move o gira a valvula; è a linea gialla mostra in chì direzzione si move u fluidu quandu a valvula hè aperta.

I numerosi tipi di valvole anu tutti nomi diversi. I più cumuni sò a farfalla, u rubinettu o u tappu, a saracinesca, u globu, l'agulla, u poppet è a bobina:

  • PallaIn una valvula à sfera, una sfera scavata (a sfera) si trova strettamente in un tubu, bluccendu cumpletamente u flussu di fluidu. Quandu si gira a maniglia, a sfera gira di novanta gradi, permettendu à u fluidu di scorrere per u so mezu.

s5004

  • Porta o chiusaE valvole à saracinesca aprenu è chjudenu i tubi calendu e saracinesche metalliche sopra à elli. A maiò parte di e valvole di stu tipu sò cuncepite per esse cumpletamente aperte o cumpletamente chjuse è ùn ponu micca funziunà currettamente quandu sò solu parzialmente aperte. I tubi di furnimentu d'acqua utilizanu valvole cum'è questa.

s7002

  • GlobuI rubinetti d'acqua (rubinetti) sò esempi di valvole à globu. Quandu si gira a maniglia, si stringe una valvula in sù o in giù è questu permette à l'acqua pressurizzata di scorrere in sù per un tubu è di sorte per u beccu sottu. À u cuntrariu di una saracinesca o di una chiusa, una valvula cum'è questa pò esse impostata per permette u passaghju di più o menu fluidu.

s7001


Data di publicazione: 26 di marzu di u 2020