pagina-banner

Ogni tipu di metudi di mantenimentu di valvola di sfera, cumu si deve gestisce.

Uvalvulahè un tipu d'accessori di pipeline, hè usatu per cambià a seccione di pipeline è a direzzione di u flussu mediu, cuntrullà a pressione media di trasportu, u flussu, a temperatura di un tipu di dispusitivu, in particulare, hà i seguenti usi:
1. Connect o cut off the medium in ogni rùbbrica di u pipeline, cum'è: valve di porta, valve di globu, valve di farfalla,valvola a sfera, cazzo, etc.
2. Aghjustate u flussu è a prissioni di u pipeline, cum'è: valvola di regulazione, valvola di throttle, valve di riduzzione di pressione, valvola di farfalla,valvola a sfera, etc.
3. Cambia a direzzione di u flussu mediu, cum'è: valve di distribuzione, valve à trè vie, valve di sfera à trè, etc.
4. Per a prutezzione di overpressure, cum'è: valve di salvezza, valve di sollievu.
5. Impedisce u flussu di media torna in u pipeline, cum'è: valve di cuntrollu
6. Indicate è aghjustà u nivellu di liquidu, cum'è: indicatore di livellu, regulatore di livellu, etc.
7. Separate u gasu è l'acqua in u pipeline, cum'è a trappula di vapore è a trappula d'aria.
8. A regulazione di a temperatura in u pipeline, cum'è: valvula di regulazione di a temperatura, u dispusitivu di riduzzione di a temperatura è a pressione.valvola a sfera
Diversi valvole di salvezza in l'usu à longu andà di prucessu di gestione, è flange in acciaio inoxvalvola a sferaà u listessu tempu, l'imprese ponu esse sottumessi à certi danni, allora cumu gestionemu?Taizhou Shangyi Valve Co., Ltd.U nostru fabricatore suggerisce chì vi purtemu à capisce u metudu di travagliu di riparazione di valvula.A vàlvula 3360 V hè una vàlvula di metallu amovibile cù caratteristiche autocorrective, bona sigillatura è longa vita di serviziu.A vàlvula di sfera elettrica a prova di esplosione hè largamente usata in l'industria petrolifera, chimica, elettrica, fabricazione di carta, metallurgia è altre industrii.Valvula pneumatica cutidianu gate hè usata cù a valvula positioner right Angle rotary regulating valve.

1. Valvula di sfera di sigillatura Soft hè di solitu usata com'è materiale di sigillatura, è a valvola di sfera di sigillatura dura hè sigillata nantu à a superficia metallica.Quandu a valvula di sfera di pipa deve esse pulita, fate cura di caccià per prevene danni è perdite di u sigillo.
2. Se ci hè una ligera filtrazione di u materiale di riempimentu durante l'usu, stringhje ligeramente a noce di stem prima di piantà a fuga è ùn stringhje micca di novu.
3. Prima di l'usu, pulite a pipeline è e parte di u flussu di u corpu cù l'acqua per impediscenu i detriti, cum'è i scarti di ferru residuali, da entre in a cavità di u corpu.
4. Ball valve chjusu, a valvula per mantene una parte di u mediu, sottu una certa pressione.
5. L'almacenamiento di l'aria aperta à longu andà prima di u mantenimentu di a valvola di sfera farà chì u corpu di a valvula è e parti di a valvula rust, ùn pò micca esse usatu nurmale.U almacenamentu di a vàlvula di sfera hè resistente à a pioggia, à l'acqua, à l'umidità è a strettezza di a tappa di a flange.
6. Se ci hè una ligera filtrazione di u materiale di riempimentu durante l'usu, a noce di stem ùn deve esse strettu finu à chì a fuga si ferma.
Per quessa, secondu a situazione, diverse bola di mantenimentu deve esse realizatu per assicurà a prestazione di u ballu.


Tempu di post: 31-mar-2021