pagina-banner

Bibcock cumprà una strategia cumpleta

Bibcockcumprà strategia cumpleta, bibcock cumprà per vede questu hè abbastanza
Cum'è purtendu u faucet di l'acqua in casa, hè in relazione cù a salute, ma in a compra spessu si sentenu in a nebbia, ùn sapete micca di sceglie.Questu articulu presenta un faucet per tutti i 3 principali cumpunenti è sceglite è cumprà strategia, u pettu pò esse ottenutu quandu sceglite è cumpràbibcockhà gully, avè un ughjettu definitu in vista, cumprà u bibcock d'alta qualità chì face una persona à facilità.
U faucet hà trè elementi basi: corpu principale, revestimentu è core di valvula
/01 Materia principale
U corpu principale hè a parte di u troncu di u faucet, u flussu di l'acqua è fora di u cuntattu cù u corpu principalu tuttu u tempu, cusì u materiale hè più impurtante, fundamentalmente decisu a qualità di l'acqua.
Rubinetto in ottone forgiatohè ricunnisciutu com'è u materiale principale più adattatu per l'usu in casa, u mainstream hè u latu.Da una parte perchè u ramu hà un bonu tagliu, mobilità è moldura, da l'altra parte perchè i ioni di ramu anu un effettu bactericida, ponu tumbà MRSA tali superbacteria in 30 minuti, è fà chì i batteri ùn ponu micca pruduce anticorpi, perchè u muru di u rubinettu di rame sarà micca razza di batteri, diventate u più adattatu per u trasportatore "acqua".

/ 02 rivestimentu

Faucet usa l'ambiente umidu, a so superficia dumanda a liscia hè spesa bè, i mezi generali di trasfurmazioni di a superficia nantu à u mercatu sò avà l'electroplating, in fondu sò cromati placcati, nichel placcati, titaniu d'oru placcati per aspittà, anu ancu uni pochi di mezzi più rari cum'è pittura di elettroforesi. di vernice di vernice di vernice di porcellana, imitazione d'oru in più.

Trattamentu di a superficia apprupriata, pò fà u livellu di mudeli integrale di u rubinettu hè riccu è pienu di crescita, hà sceltu à u rubinettu, ancu pò diventà a penna di u puntu di l'ochju di u bagnu di cullucazione, lasciate apertu ogni volta hè piacevule à l'ochju.

U rivestimentu pò avè multistrati cumunamenti, u bibcock chì hà ancu un pocu prezzu hè solu a superficia.In generale, ogni marca avarà u so propiu revestimentu, micca u più grossu u megliu, ma ghjustu ghjustu, se u revestimentu hè troppu magre, ùn pò micca ghjucà un rolu in anti-corrosione, se u revestimentu hè troppu grossu, è sopratuttu faciule di cascà. . 

Copper + nickel + chromium hè più apprupriatu, u ramu pò furnisce una aderenza eccellente, u nichel face chì u revestimentu hà una eccellente resistenza à a corrosione, u cromu rende a superficia luminosa è impeccabile, è dura è anti-scratch, migliurà ancu a resistenza à a corrosione.In più, à traversu i 24 ore di prova prufessiunali di spruzzo sali di u faucet, a resistenza à a corrosione serà più garantita, cum'è Moen, Kohler è altri grandi marche di prudutti sò attraversu sti testi, ci sò ancu identificazione assai chjara.

/ 3 valve core

Spool hè una parte di valvula cù l'aiutu di a rotazione di u troncu per ottene e funzioni basiche di cuntrollu di direzzione, cuntrollu di pressione o cuntrollu di flussu.L'acqua scorri à traversu u spool in u corpu faucet infine da l'outlet alluntanatu, u faucet in casa ogni ghjornu innumerevoli volte di cambià, a qualità visibile di spool hè ancu assai impurtante per u faucet.

valvola a sfera

Tempu di Postu: Apr-07-2021