pagina-banner

Classificazione di valvule di ramu

Valve di cobre sò assai cumuni in i fabbrichi è unu di i materiali indispensabili.Per l'acquistu di valve, più amichi piace à cumprà valvole di rame Taizhou, cusì chì sò cumunamenti usati in valve di ramu?Avà vi presentà u ramu in dettaglio.Classificazione di valvule.

Sicondu u funziunamentu è l'usu, i valvole di ramu sò principarmenti divisi in e seguenti categurie:

1.Valvole di porta: Valvula di porta si riferisce à una valvula chì u so membru di chjusu (porta) si move in a direzzione verticale di l'assi di u canali.Hè principarmenti utilizatu per taglià u mediu in u pipeline, vale à dì, completamente apertu o cumpletamente chjusu.

2. Valvula à sfera: evoluzione da a valve plug, a so parte di apertura è chjusa hè una sfera, chì usa a sfera per rotà 90 ° intornu à l'assi di a valvola per ottene u scopu di apre è chjude.

3. Valvula di spegnimentu: si riferisce à a valvula chì a so parte di chjude (discu) si move longu a linea centrale di u sediu di a valvula.Sicondu sta forma di muvimentu di u discu di a valvula, u cambiamentu di u portu di u sediu di a valvula hè proporzionale à a corsa di u discu di a valvola.

4. Valvule di cuntrollu: una valvula chì apre è chjude in autumàticu u clack di valvula secondu u flussu di u mediu stessu per prevene u backflow chjusu.

À u listessu tempu, ci saranu più o menu prublemi durante l'usu.A fuga di valvole di ramu ùn hè micca solu simplice quant'è l'efficienza di l'usu normale, ma ancu a fuga di certi media periculosi chì regulanu è cuntrullanu l'acidi forti è l'alkali causanu perdite innecessarii.Incidenti di sicurezza, guardemu oghje più attente.

In fatti, sapemu chì u pruduttu hè una parte impurtante di u pipeline.Prima di l'installazione è l'usu, hè necessariu di disignà u pipeline secondu l'istruzzioni di stallazione è l'usu di diversi tipi di valvula.Quandu si stallanu è salda nantu à a pipa, assicuratevi chì a valvula hè tutta aperta.A volte, a temperatura di u pipeline chì deve esse stallatu hè relativamente alta.In questu casu, ùn hè micca pussibule installà è aduprà a valvula Yuhuan, perchè u pipeline overheated brusgiarà a superficia di sigillatura di a valvula.

È quandu avemu aduprà u pruduttu, avemu ancu bisognu à esse postu in un ambiente adattatu, chì pò allargà a vita di u pruduttu.


Tempu di post: 20-aug-2021