banner di pagina

Cumu riparà a superficia di sigillatura è migliurà a tenuta d'aria dopu chì a valvula hè stata aduprata per un bellu pezzu?

Dopu à uVALVOLE A SFERAhè adupratu per un bellu pezzu, a superficia di sigillatura di u discu di a valvula è a sede di a valvula saranu usurate è a strettezza serà ridutta. A riparazione di a superficia di sigillatura hè un compitu grande è assai impurtante. U metudu principale di riparazione hè a smerigliatura. Per a superficia di sigillatura assai usurata, si tratta di saldatura superficiale è poi smerigliatura dopu a tornitura.

asdsadsa

1 Prucessu di pulizia è ispezione

Pulite a superficia di sigillatura in a padedda di l'oliu, aduprate un agente di pulizia prufessiunale è verificate i danni di a superficia di sigillatura mentre lavate. E crepe fini chì sò difficiuli da identificà à ochju nudu ponu esse rilevate da a rilevazione di difetti di macchia.

Dopu a pulizia, verificate a tenuta di u discu o di a valvula à saracinesca è a superficia di tenuta di a sede di a valvula. Aduprate u rossu è una matita quandu verificate. Aduprate u rossu per pruvà u rossu, verificate l'impressione di a superficia di tenuta per determinà a tenuta di a superficia di tenuta; o aduprate una matita per disegnà uni pochi di cerchi concentrici nantu à a superficia di tenuta di u discu di a valvula è a sede di a valvula, è poi girate u discu di a valvula è a sede di a valvula strettamente, è verificate u cerchju di a matita. Asciugate a situazione per cunfirmà a tenuta di a superficia di tenuta.

Sè a strettezza ùn hè micca bona, una piastra piatta standard pò esse aduprata per ispezionà a superficia di sigillatura di u discu o di a porta è a superficia di sigillatura di u corpu di a valvula rispettivamente per determinà a pusizione di macinazione.

2 prucessu di macinazione

U prucessu di macinazione hè essenzialmente un prucessu di taglio senza tornu. A prufundità di e pitting o di i picculi fori nantu à a testa di a valvula o a sede di a valvula hè generalmente in 0,5 mm, è u metudu di macinazione pò esse adupratu per a manutenzione. U prucessu di macinazione hè divisu in macinazione grossolana, macinazione intermedia è macinazione fina.

A sgrossatura hè di eliminà difetti cum'è graffi, indentazioni è punti di corrosione nantu à a superficia di sigillatura, in modu chì a superficia di sigillatura pò ottene un livellu più altu di planarità è un certu gradu di levigatezza, è pone e basi per a smerigliatura media di a superficia di sigillatura.

A macinazione grossolana usa strumenti di testa di macinazione o sedili di macinazione, aduprendu carta vetrata à grana grossa o pasta di macinazione à grana grossa, cù una dimensione di particelle di 80 #-280 #, dimensione di particelle grossa, grande vulume di taglio, alta efficienza, ma linee di taglio profonde è superficia di sigillatura ruvida. Dunque, a macinazione grossolana hà solu bisognu di rimuovere lisciamente a pitting di a testa di valvula o di u sedile di valvula.

A smerigliatura media hè di eliminà e linee ruvide nantu à a superficia di sigillatura è di migliurà ulteriormente a planarità è a levigatezza di a superficia di sigillatura. Aduprate carta vetrata à grana fina o pasta abrasiva à grana fina, a dimensione di e particelle hè 280 #-W5, a dimensione di e particelle hè fina, a quantità di tagliu hè chjuca, ciò chì hè beneficu per riduce a rugosità; à u listessu tempu, l'utensile di smerigliatura currispundente deve esse rimpiazzatu, è l'utensile di smerigliatura deve esse pulitu.

Dopu à a macinazione media, a superficia di cuntattu di a valvula deve esse luminosa. Sè tracciate uni pochi di tratti nantu à a testa di a valvula o a sede di a valvula cù una matita, girate leggermente a testa di a valvula o a sede di a valvula è cancellate a linea di matita.

A macinazione fina hè l'ultimu prucessu di macinazione di valvole, principalmente per migliurà a levigatezza di a superficia di sigillatura. Per a macinazione fina, pò esse diluita cù oliu di motore, cherosene, ecc. cù W5 o frazioni più fini, è dopu aduprà a testa di a valvula per macinà a sede di a valvula invece di dramma, chì hè più favurevule à a tenuta di a superficia di sigillatura.

Quandu si macina, girate in sensu orariu di circa 60-100°, è dopu girate di circa 40-90° in a direzzione opposta. Macinate delicatamente per un pocu. Ci vole à verificà una volta. Quandu a macinazione diventa luminosa è brillante, si pò vede nantu à a testa di a valvula è a sede di a valvula. Quandu ci hè una linea assai fina è u culore hè neru è brillante, strofinate leggermente cù oliu di motore parechje volte è asciugate cù una garza pulita.

Dopu a macinazione, eliminate altri difetti, vale à dì, assemblate u più prestu pussibule, per ùn dannà una testa di valvula di terra.

A smerigliatura manuale, indipendentemente da a smerigliatura grossolana o da a smerigliatura fina, passa sempre per u prucessu di smerigliatura di l'operazioni di sollevamentu, abbassamentu, rotazione, muvimentu alternativu, maschiatura è inversione. U scopu hè di evità a ripetizione di a traccia di u granu abrasivu, in modu chì l'utensile di smerigliatura è a superficia di sigillatura possinu esse smerigliati uniformemente, è a planarità è a levigatezza di a superficia di sigillatura possinu esse migliurate.

3 fasi d'ispezione

In u prucessu di macinazione, a fase d'ispezione hè sempre realizata. U scopu hè di tene u passu cù a situazione di macinazione in ogni mumentu, affinchì a qualità di macinazione possi risponde à i requisiti tecnichi. Ci vole à nutà chì quandu si macinanu diverse valvole, si devenu aduprà strumenti di macinazione adatti à diverse forme di superficie di sigillatura per migliurà l'efficienza di macinazione è assicurà a qualità di macinazione.

A mola di valvole hè un travagliu assai meticulosu, chì richiede una sperienza custante, esplorazione è miglioramentu in pratica. Calchì volta a mola hè assai bona, ma dopu l'installazione, perde sempre vapore è acqua. Questu hè perchè ci hè una imaginazione di deviazione di mola durante u prucessu di mola. L'asta di mola ùn hè micca verticale, hè sbilanciata, o l'angulu di l'utensile di mola hè deviatu.

Siccomu l'abrasivu hè una mistura d'abrasivu è di fluidu di macinazione, u fluidu di macinazione hè solu cherosene generale è oliu di motore. Dunque, a chjave per a selezzione curretta di l'abrasivi hè a selezzione curretta di l'abrasivi.

4Cumu sceglie currettamente l'abrasivi per valvole?

Alumina (AL2O3) L'alumina, cunnisciuta ancu cum'è corindone, hà una durezza elevata è hè largamente aduprata. Generalmente aduprata per macinà pezzi fatti di ghisa, rame, acciaio è acciaio inox.

Carburu di siliciu (SiC) U carburu di siliciu hè dispunibule in verde è neru, è a so durezza hè più alta di quella di l'alumina. U carburu di siliciu verde hè adattatu per a macinazione di leghe dure; u carburu di siliciu neru hè adupratu per a macinazione di materiali fragili è morbidi, cum'è a ghisa è l'ottone.

U carburu di boru (B4C) hà una durezza seconda solu à a polvere di diamante è più dura chè u carburu di siliciu. Hè principalmente adupratu per rimpiazzà a polvere di diamante per macinà leghe dure è macinà superfici cromate dure.

Ossidu di cromu (Cr2O3) L'ossidu di cromu hè un tipu d'abrasivu di alta durezza è estremamente fine. L'ossidu di cromu hè spessu adupratu in a macinazione fina di l'acciaiu tempratu, è hè generalmente adupratu per a lucidatura.

Ossidu di ferru (Fe2O3) L'ossidu di ferru hè ancu un abrasivu di valvula assai finu, ma a so durezza è l'effettu di macinazione sò peghju cà l'ossidu di cromu, è u so usu hè listessu chè l'ossidu di cromu.

A polvere di diamante hè una petra cristallina C. Hè un abrasivu duru cù una bona prestazione di taglio è hè particularmente adattatu per a macinazione di leghe dure.

Inoltre, u spessore di a dimensione di e particelle abrasive (a dimensione di e particelle di l'abrasivu) hà un effettu significativu nantu à l'efficienza di macinazione è a rugosità di a superficia dopu a macinazione. In a macinazione grossolana, a rugosità di a superficia di u pezzu di a valvula ùn hè micca necessaria. Per migliurà l'efficienza di macinazione, si devenu aduprà abrasivi à grana grossa; in a macinazione fina, a tolleranza di macinazione hè chjuca è a rugosità di a superficia di u pezzu di a valvula deve esse alta, dunque si ponu aduprà abrasivi à grana fina.

Quandu a superficia di sigillatura hè macinata grossolanamente, a dimensione di u granu abrasivu hè generalmente 120 # ~ 240 #; per a macinazione fina, hè W40 ~ 14.

A valvula modula l'abrasivu, di solitu aghjunghjendu cherosene è oliu di motore direttamente à l'abrasivu. L'abrasivu mischiatu cù 1/3 cherosene più 2/3 oliu di motore è abrasivu hè adattatu per a macinazione grossolana; l'abrasivu mischiatu cù 2/3 cherosene più 1/3 oliu di motore è abrasivu pò esse adupratu per a macinazione fina.

Quandu si macinanu pezzi di travagliu cù una durezza più alta, l'effettu di l'usu di l'abrasivi sopra menzionati ùn hè micca ideale. In questu mumentu, trè parti d'abrasivi è una parte di grassu di porcu riscaldatu ponu esse aduprate per mischjà inseme, è si formerà una pasta dopu u raffreddamentu. Quandu si usa, aghjunghje un pocu di cherosene o benzina è mischjà bè.

5 Selezzione di strumenti di macinazione

A causa di u differente gradu di danni à a superficia di sigillatura di u discu di a valvula è di a sede di a valvula, ùn ponu micca esse investigati direttamente. Invece, un certu numeru è specifiche di falsi dischi di valvula (vale à dì, teste di rettifica) è falsi sedi di valvula (vale à dì, sedi di rettifica) fatti apposta in anticipu sò aduprati per verificà rispettivamente a valvula. Retificà a sede è u discu.

A testa di macinazione è u sedile di macinazione sò fatti d'acciaio à u carbone ordinariu o di ghisa, è a dimensione è l'angulu devenu esse uguali à u discu di a valvula è à u sedile di a valvula piazzati nantu à a valvula.

Sè a macinazione hè fatta manualmente, sò necessarie diverse aste di macinazione. L'aste di macinazione è l'arnesi di macinazione devenu esse assemblati currettamente è micca storti. Per riduce l'intensità di u travagliu è accelerà a velocità di macinazione, e smerigliatrici elettriche o e smerigliatrici à vibrazione sò spessu aduprate per a macinazione.


Data di publicazione: 6 di ghjennaghju di u 2022