pagina-banner

Cumu riparà a superficia di sigillatura è migliurà a stretta di l'aria dopu chì a valvula hè aduprata per un bellu pezzu?

Dopu àVALVE A SFERAhè utilizatu per un bellu pezzu, a superficia di sigillatura di u discu di a valvula è u sediu di a valvula seranu purtate è a strettezza serà ridutta.A riparazione di a superficia di sealing hè un compitu grande è assai impurtante.U metudu principale di riparazione hè a macinazione.Per a superficia di sigillatura severamente purtata, hè a saldatura di a superficia è poi a macinazione dopu a rotazione.

asdsadsa

1 Prucessu di pulizia è ispezione

Pulite a superficia di sigillatura in a tazza di l'oliu, aduprate un agentu di pulizia prufessiunale è verificate i danni di a superficia di sigillatura mentre lavate.Crack fines chì sò difficiuli di identificà à l'occhiu nudu pò esse realizatu da a rilevazione di difetti di tintura.

Dopu a pulizia, verificate a strettezza di u discu o di a valvola di a porta è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula.Aduprate rossu è lapis quandu verificate.Aduprà u piombu rossu per pruvà u rossu, verificate l'impressione di a superficia di u sigillu per determinà a strettezza di a superficia di sigillatura;o aduprate un lapis per disegnà uni pochi di cerchi concentrici nantu à a superficia di sigillatura di u discu di a valvula è di u sediu di a valvula, è dopu rote u discu di a valvola è u sediu di a valvula strettamente, è verificate u circulu di a matita Pulisce a situazione per cunfirmà a stretta superficia di sigillatura.

Se a strettezza ùn hè micca bona, un pianu standard standard pò esse usatu per inspeccionà a superficia di sigillatura di u discu o di a porta è a superficia di sigillatura di u corpu di a valvula rispettivamente per determinà a pusizione di macinazione.

2 prucessu di macinazione

U prucessu di macinazione hè essenzialmente un prucessu di taglio senza tornu.A prufundità di pitting o picculi buchi nantu à a testa di a valvula o a sede di a valvula hè generalmente in 0,5 mm, è u metudu di macinazione pò esse usatu per mantenimentu.U prucessu di macinazione hè divisu in macinazione grossa, macinazione intermedia è macinazione fina.

A macinazione ruvida hè di eliminà i difetti cum'è graffi, indentazioni è punti di corrosione nantu à a superficia di sigillatura, in modu chì a superficia di sigillatura pò ottene un livellu più altu di piattezza è un certu gradu di lisura, è stabilisce a basa per a macinazione media di u sigillamentu. superficia.

A macinazione grossa usa utensile di macinazione di testa o sedi di macinazione, utilizendu carta vetrata o pasta di macinazione grossa, cù una dimensione di particella di 80#-280#, dimensione di particella grossa, grande volume di taglio, alta efficienza, ma linee di taglio profonde è ruvida. superficia di sigillatura.Per quessa, a macinazione grossa hè solu bisognu di caccià u pitting di a testa di a valvola o di a sede di a valvula.

A macinazione media hè di eliminà e linee ruvide nantu à a superficia di sigillatura è di migliurà ulteriormente a piattezza è a liscia di a superficia di sigillatura.Aduprate carta abrasiva di grana fina o pasta abrasiva fina, a dimensione di particella hè 280 #-W5, a dimensione di particella hè bella, a quantità di tagliu hè chjuca, chì hè benefica per riduce a rugosità;à u listessu tempu, u strumentu di grinding currispundenti deve esse rimpiazzatu, è u strumentu grinding deve esse pulita.

Dopu à a grinding media, a superficia di cuntattu di a valvula deve esse luminosa.Se disegnate uni pochi di colpi nantu à a testa di a valvula o u sediu di a valvula cù un lapis, girate a testa di a valvula o u sediu di a valvula ligeramente, è sguassate a linea di lapis.

A macinazione fine hè l'ultimu prucessu di grinding valve, principalmente per migliurà a liscia di a superficia di sigillatura.Per grinding fine, si pò esse diluted cù oliu di mutore, kerosene, etc. cù W5 o fraccionari finer, è tandu aduprà a testa valve à grind la sede valve invece di dramma, chì hè più favurèvule à u tightness di a superficia sealing.

Quandu si grinding, girate in u sensu orariu circa 60-100 °, è poi girate nantu à 40-90 ° in a direzzione opposta.Macinate delicatamente per un tempu.Deve esse verificatu una volta.Quandu u grinding diventa brillanti è brillanti, pò esse vistu nantu à a testa di a valvula è a sede di a valvula.Quandu ci hè una linea assai fina è u culore hè nìvuru è luminoso, strofinate ligeramente cù l'oliu di mutore parechje volte è sguassate cù una gasa pulita.

Dopu a macinazione, sguassate altri difetti, vale à dì, assemblendu u più prestu pussibule, per ùn dannà una testa di valvola di terra.

A macinazione manuale, indipendentemente da sgrossatura o macinazione fine, passa sempre per u prucessu di macinazione di operazioni di elevazione, calata, rotazione, reciprocazione, tapping e reversing.U scopu hè di evità a ripetizione di a traccia di granu abrasive, cusì chì l'utillita di macinazione è a superficia di sigillatura ponu esse uniformi, è a piattezza è a liscia di a superficia di sigillatura pò esse migliurata.

3 fase di ispezione

In u prucessu di macinazione, a tappa d'ispezione hè sempre attraversata.U scopu hè di mantene l'attualità di a situazione di macinazione in ogni mumentu, perchè a qualità di macinazione pò risponde à i requisiti tecnichi.Semu devi esse nutatu chì quandu si trituranu diverse valvole, i strumenti di macinazione adattati per diverse forme di superficia di sigillatura devenu esse utilizati per migliurà l'efficienza di macinazione è assicurà a qualità di macinazione.

Valve grinding hè un travagliu assai meticuloso, chì esige una sperienza constante, esplorazione è migliura in a pratica.A volte, a macinazione hè assai bona, ma dopu à a stallazione, hè sempre u vapore è l'acqua.Questu hè chì ci hè una imaginazione di deviazione di grinding durante u prucessu di grinding.U bastone di grinding ùn hè micca verticale, skewed, o l'angulu di u grinding tool hè deviatu.

Siccomu l'abrasivu hè una mistura di fluidu abrasiu è di grinding, u fluidu di grinding hè solu kerosene generale è oliu di mutore.Per quessa, a chjave per a selezzione curretta di abrasivi hè a selezzione curretta di abrasivi.

4 Cumu sceglie l'abrasivi di valvula currettamente?

Alumina (AL2O3) L'alumina, cunnisciuta ancu com'è corindone, hà una durezza alta è hè largamente utilizata.Generalmente usatu per macinà pezzi di ghisa, rame, acciaio è acciaio inox.

Carburo di Siliciu (SiC) U Carburu di Siliciu hè dispunibule in verde è neru, è a so durezza hè più altu ch'è l'alumina.U carburu di siliciu verde hè adattatu per a macinazione di ligami duri;U carburu di siliciu neru hè utilizzatu per a macinazione di materiali fragili è morbidi, cum'è a ghisa è l'ottone.

U carburu di boru (B4C) hà una durezza seconda solu à u polu di diamante è più duru di u carburu di silicium.Hè principarmenti utilizatu per rimpiazzà a polvera di diamante per macinà leghe dure è macinate superfici cromate dure.

L'ossidu di cromu (Cr2O3) L'ossidu di cromu hè un tipu d'alta durezza è abrasivu estremamente fine.L'ossidu di cromu hè spessu usatu in a macinazione fina di l'acciaio induritu, è hè generalmente utilizatu per a lucidatura.

L'ossidu di ferru (Fe2O3) L'ossidu di ferru hè ancu un abrasivu di valvola assai fina, ma a so durezza è l'effettu di macinazione sò peggiu di l'ossidu di cromu, è u so usu hè u listessu cum'è l'ossidu di cromu.

U polu di diamante hè a petra cristallina C. Hè un abrasivu duru cù un bonu rendimentu di taglio è hè sopratuttu adattatu per a molla di ligami duri.

Inoltre, u grossu di a particella abrasiva (a dimensione di particella di l'abrasivu) hà un effettu significativu nantu à l'efficienza di macinazione è a rugosità di a superficia dopu a macinazione.In a grinding rough, a rugosità di a superficia di u travagliu di a valvula ùn hè micca necessariu.Per migliurà l'efficienza di macinazione, deve esse usatu abrasivi grossi;in a macinazione fina, l'indennità di macinazione hè chjuca è a rugosità di a superficia di a pezza hè necessaria per esse alta, cusì ponu esse utilizati abrasivi di grana fina.

Quandu a superficia di sigillatura hè grossa, a grana abrasiva hè generalmente 120 # ~ 240 #;per a macinazione fine, hè W40 ~ 14.

A vàlvula modula l'abrasivu, di solitu aghjunghjendu kerosene è oliu di mutore direttamente à l'abrasivu.L'abrasivu mischju cù 1/3 kerosene plus 2/3 oliu di mutore è abrasivu hè adattatu per a macinazione grossa;l'abrasiu mischju cù 2/3 kerosene più 1/3 oliu di mutore è abrasivu pò esse usatu per a macinazione fine.

Quandu si trituranu pezzi di travagliu cù una durezza più alta, l'effettu di l'usu di l'abrasivi sopra citati ùn hè micca ideale.À questu tempu, trè parte di abrasivi è una parte di mantellu caldu ponu esse aduprate per mischjà, è formarà una pasta dopu à rinfriscà.Quandu si usa, aghjunghje un pocu di kerosene o gasoline è mischjà bè.

5 Selezzione di l'arnesi di macinazione

A causa di u differente gradu di dannu à a superficia di sigillatura di u discu di a valvula è a sede di a valvula, ùn ponu micca esse direttamente ricercati.Invece, un certu nùmeru è specificazioni di dischi di valve falsi (vale à dì, teste di grinding) è sedi di valve falsi (vale à dì, sedi di grinding) fatti apposta in anticipu sò usati per verificà rispettivamente a valvula.Grind u sediu è u discu.

U capu di macinazione è u sediu di macinazione sò fatti di azzaru di carbone ordinariu o di ghisa, è a dimensione è l'angulu deve esse uguali à u discu di a valvula è u sediu di a valvula pusatu nantu à a valvula.

Se a macinazione hè fatta manualmente, sò necessarii varii grinding rods.L'arnesi di macinazione è l'attrezzi di macinazione deve esse assemblati bè è micca skewed.Per riduce l'intensità di u travagliu è accelerà a velocità di macinazione, i grinders elettrici o vibratori sò spessu usati per a macinazione.


Tempu di posta: 06-Jan-2022