pagina-banner

Introduzione à u scopu di u separatore d'acqua

Oghjesyshowvalveprinciparmenti vi intruduce à l 'usi rilativi di u separatore acqua.Prima di tuttu, avemu capitu ciò chì hè u separatore d'acqua.Hè un dispositivu di distribuzione è cullizzioni d'acqua utilizatu per cunnette l'approvvigionamentu è u ritornu di l'acqua di diversi tubi di riscaldamentu in u sistema d'acqua.U divisore d'acqua utilizatu in i sistemi di riscaldamentu di pavimentu è di climatizazione deve esse fattu di ottone, è u divisore d'acqua utilizatu in a rinuvazione di u metru di a casa di u sistema di fornitura d'acqua di u rubinettu hè principalmente PP o PE.L'acqua di fornimentu è di rinviu sò furnuti cù valvole di scarico, è parechji separatori d'acqua sò ancu equipati di valvule di drenu per l'acqua di fornimentu è di ritornu.L'estremità frontale di l'approvvigionamentu d'acqua deve esse equipatu cù un filtru di tipu "Y".Ogni ramu di u tubu di distribuzione d'acqua deve esse equipatu cù una valvula per aghjustà u voluminu di l'acqua.

MANIFOLDsò spessu usati per:

1. In u sistema di riscaldamentu di u pavimentu, u manifold gestisce una quantità di pipeline di ramu, è hè furnutu cù valves di scarico, valves termostatiche automatiche, etc., chì sò generalmente fatti di ramu.U calibre hè chjucu, trà DN25-DN40.Ci sò più prudutti impurtati.

2. In u sistema di l'acqua di l'aria condizionata, o altri sistemi di l'acqua industriale, parechji pipelines di ramu sò ancu amministrati, cumpresu u ramu backwater è u ramu di l'acqua, ma i più grande sò DN350-DN1500, è sò fatti di platti d'acciaio.L'imprese prufessiunali di fabricazione per i vapuri di pressione anu bisognu di installà manometri di pressione, termometri, valvole di scarico automatiche, valvole di sicurezza, valvole di ventilazione, etc. Una valvula di regulazione di pressione deve esse stallata trà i dui cuntenituri, è un pipeline bypass automaticu hè necessariu.

separatore

3. Sistema di furnimentu di l'acqua di u rubinettu, l'usu di separatore d'acqua evita in modu efficace i loopholes in a gestione di l'acqua di u rubinettu, a stallazione centralizata è a gestione di i contatori d'acqua, è l'usu di una sola pipe multiple canali riduce u costu di l'acquistu di pipa, è riduce assai u tempu di custruzzione è migliurà l'efficienza.U dispenser d'acqua di u rubinettu hè direttamente cunnessu à a pipeline principale d'aluminiu-plastica attraversu un diametru riduzzione, è i contatori d'acqua sò stallati in a piscina di u metru d'acqua (stanza di u metru d'acqua) per ottene un metru per casa, installazione esterna è vista esterna.Attualmente, e riforme di i metri domestici sò realizate à grande scala in tuttu u paese.


Tempu di post: 29-novembre-2021