pagina-banner

Manufacturers valve Taizhou nant'à a cunniscenza valvola: valve ball

Valvula à sferaè valve plug sò u listessu tippu di valve, solu a so parte chjude hè una palla, u ballò gira intornu à a linea centru di u corpu valve à ghjunghje aperta, chjusu una valve.A vàlvula di sfera in u pipeline hè principalmente utilizata per cut off, distribuzione è cambià a direzzione di u flussu di u mediu.Valvula di sfera hè largamente usata in l'ultimi anni hè un novu tipu di valvola di valvola di sfera è valvola di plug hè u listessu tipu di valvola, solu a so parte di chjude hè una bola, a bola intornu à a linea centrale di u corpu di valvola per a rotazione per apre è chjude. una valvula.

fdsfgd

Valvula à sferain u pipeline hè principalmente usatu per cut off, distribuzione è cambià a direzzione di u flussu di u mediu.Valvula di sfera hè un novu tipu di valvula chì hè stata largamente usata in l'ultimi anni.Hà i seguenti vantaghji:

1. A resistenza di u fluidu hè chjuca, è u so coefficient di resistenza hè uguali à quellu di u segmentu di pipa di a stessa lunghezza.

2. Struttura simplice, pocu voluminu, pesu ligeru.

3. Strettu è affidabile, u materiale di a superficia di sigillatura di a valvola di bola hè largamente utilizatu in plastica, bona sigillatura, è hè stata largamente utilizata in u sistema di vacuum.

4. Facile à operà, apre è chjude rapidamente, da a piena aperta à a piena chjude finu à a rotazione di 90 °, cunvene per u cuntrollu remoto.

5. Mantenimentu faciule, a struttura di a valvula di bola hè simplice, l'anellu di sigillatura hè generalmente attivu, u disassemblamentu è a rimpiazzamentu sò più convenienti.

6. Quandu sanu sanu apertu o cumplettamente chjusu, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di a valvula hè isolata da u mediu.Quandu u mediu passa, ùn pruvucarà micca l'erosione di a superficia di sealing valve.

7. Applicabile à una larga gamma di dimensioni da chjuchi à uni pochi millimetri à uni pochi di metri, da u vacuum altu à alta pressione pò esse usatu.

Valvula à sferahè stata largamente usata in u petroliu, l'industria chimica, a generazione di energia, a fabbricazione di carta, l'energia atomica, l'aviazione, i razzi è l'altri dipartimenti, è ancu a vita quotidiana di u Populu.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021