pagina-banner

Cosa hè una valvula?

A vàlvula hè aduprata per apre è chjude u pipeline, cuntrullà a direzzione di u flussu, aghjustà è cuntrullà i paràmetri di l'accessori di pipeline di u mediu di trasmissione (temperatura, pressione è flussu).Sicondu a so funzione, pò esse divisu in valvola d'arrestu, valvola di cuntrollu, valvola di regulazione, etc.

A valvula hè a parte di cuntrollu in u sistema di trasportu di fluidu, chì hà e funzioni di cut-off, regulazione, deviazione, prevenzione di contracorrente, stabilizazione di pressione, deviazione o sollievu di overflow, etc. Valvule per i sistemi di cuntrollu di fluidu varienu da i più sèmplici valvule globu à quelli usati in i sistemi di automatizazione più cumplessi.

Valve ponu esse usate per cuntrullà u flussu di l'aria, l'acqua, u vapore, i media corrosivi, u fangu, l'oliu, i metalli liquidi è i media radiuattivi è altri tipi di fluidi.Valves secondu u materiale hè ancu divisu in valvole di ghisa, valvole d'acciaio cast, valvole d'acciaio inossidabile (201, 304, 316, etc.), valvole d'acciaio di cromu molibdenu, valvole d'acciaio di cromu molibdenu vanadiu, valvole d'acciaio di doppia fase, valvole di plastica. , valvole persunalizati micca standard.
valvula

Valve hè in u sistema di fluidu, utilizatu per cuntrullà a direzzione di u fluidu, a pressione, u flussu di u dispusitivu, hè di fà a pipa è l'equipaggiu in u mediu (liquidu, gasu, polvera) flussu o piantà è cuntrullà u flussu di u dispusitivu .

A valvula hè a parte di cuntrollu di u sistema di trasportu di u fluidu di pipeline, utilizatu per cambià a seccione di passaghju è a direzzione di u flussu mediu, cù funzioni di diversione, cut-off, throttle, verificazione, deviazione o overflow.Valve utilizata per u cuntrollu di u fluidu, da a valvola di globu più simplice à un sistema di cuntrollu automaticu assai cumplessu utilizatu in una varietà di valvole, a so varietà è e specificazioni, a dimensione nominale di a valvula da a valvola di strumentu assai chjuca à a dimensione di u pipeline industriale. valvola finu à 10 m.Pò esse usatu per cuntrullà l'acqua, u vapore, l'oliu, u gasu, u fangu, una varietà di media corrosivi, metalli liquidi è fluidi radiuattivi è altri tipi di flussu di fluidu, a pressione di travagliu di a valvula pò esse da 0.0013MPa à 1000MPa di ultra-high. pressione, a temperatura di travagliu pò esse C-270 ℃ di temperatura ultra-bassa à 1430 ℃ di temperatura alta.

A valvula pò esse cuntrullata da una varietà di modi di trasmissione, cum'è manuale, elettrica, idraulica, pneumatica, turbina, elettromagnetica, elettromagnetica, elettro-idraulica, elettro-idraulica, gas-idraulica, spur gear, bevel gear drive;In pressione, temperatura o altra forma sottu à l'azzione di i segnali di sensori, l'azzione, secondu l'esigenza di a riservazione o micca dipendenu di i segnali di sensori per simplicità aperta o chjusa, s'appoghjanu nantu à l'accionamentu o u mecanismu automaticu rende a valvola di apertura è chjusa per alzà, sliding, locu o muvimentu rotary, accussì comu a canciari la taglia di u portu in ordine per rializà a funzione di cuntrollu.


Tempu di post: 26-mar-2021